Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравличната помпа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с хидравличната помпа

    Здравеите на всички,и за много години!!!
    Скоро си Купих Алфа 156 1.8 ТS
    Последното палене ме побарка Нещо почна да вие и хидражликата взе да става все по тежка,отидох в сервиз и ми казаха че хидравличната помпа е отишла.
    Моля ви,ако някой е имал такав или подобен проблем да сподели,че да знам и аз какво да направя.
    Ще бъда много благодарен и ви благодаря предварително!!!

  • #2
    Първоначално публикувано от Angel_wrc Покажи съобщение
    Здравеите на всички,и за много години!!!
    Скоро си Купих Алфа 156 1.8 ТS
    Последното палене ме побарка Нещо почна да вие и хидражликата взе да става все по тежка,отидох в сервиз и ми казаха че хидравличната помпа е отишла.
    Моля ви,ако някой е имал такав или подобен проблем да сподели,че да знам и аз какво да направя.
    Ще бъда много благодарен и ви благодаря предварително!!!
    Ами те са ти казали хората. Сменяй я.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Ооооо... Той crashtest на скоро сменя това животно... Голяма хурка... Не се хващай сам. Той да каже повече...
      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

      Comment


      • #4
        Здравейте, колеги! Аз напоследък малко се позагубих, понеже моята работа зависи от сезоните и новогодишния период е малко натоварен, ама с няколко думи ще обясня за помпата! Моята от начало започна да прави номерца! Като запаля колата студена хидравликата е 6 точки, ама като позагрее малко масълцето и помпата започва да изтърва! До колкото съм запознат, ако греша нека компетентните да ме поправят, ама нашите помпи не са с лопатки, ами с клапани! Явно като позагрее маслото клапаните започват да изтърват и хидравликата започва да се губи! Общо взето след 10-на километра хидравликата до толкова изчезва, че ако опитам да завъртя волана, докато колата е на едно място имам чувството, че колата ще загасне! И започнах със смяна на семерингите на разпределителните валове и си викам аз: "Чакай да сменя и помпата така и така съм тръгнал." и започнах! По принцип по ръководство е дават помпата да излиза отдолу след като се разкачи половината окачване и се свали алтернатора, но аз понеже съм ентусиаст човек и обичам да си правя сам нещата, поне тези които мога и почнах да вадя помпата отгоре! Извадих я аз, доста бързо, ама после дойде ред да слагам новата, еееей тогава колко гърч беше! Направо ми се разказа играта! А колко псувни пратих по тия италианци, без причина дори, понеже хората са си казали как се демонтира и монтира тази помпа, ама аз реших точно от противоположната страна да я вадя! След месец усилия най - накрая успях да вкарам помпата и въпреки това пак не знам как я вкарах! И общо взето ремонта на хидравликата ми костваше 100 лева за хидравлична помпа втора употреба и месец и половина мъки, но сега поне като дойде време да паркирам си завъртам волана като пич и си намествам колата от раз!
        Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

        Comment


        • #5
          Малееей направо ги отказа месец и половина монтаж
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Малееей направо ги отказа месец и половина монтаж
            Е това се получи в следствие на много неща! Първо не винаги времето беше подходящо да легна на земята, също така много рядко ми оставаше време като цяло да си правя колата и т.н., да си я закарат в сервиза за 1 ден ще им я направят.. Няма да го има тоя гърч, който го имаше при мен, най - малко защото в сервиза разполагат с нужната подемна техника и куп други инструменти!
            Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

            Comment


            • #7
              хидравличната помпа се сменя без да се ляга отдолу. накрая лягаш само да закачиш ремъка и то съвсем малко след като откачиш дясното предно колело. малко е на шибано място но, не е невъзможно. ако решиш да я сменяш сам мога да ти кажа последователността. сменя се за около 3 часа. съвсем спокойно
              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
              sprint tropheo
              155/1.8
              156/2.0 Selespeed

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                хидравличната помпа се сменя без да се ляга отдолу. накрая лягаш само да закачиш ремъка и то съвсем малко след като откачиш дясното предно колело. малко е на шибано място но, не е невъзможно. ако решиш да я сменяш сам мога да ти кажа последователността. сменя се за около 3 часа. съвсем спокойно
                Колега, не знам как си успял да я смениш без да лягаш отдолу, но моите поздравления! Ако знаех, че си толкова добър със сигурност щях да те потърся като ми се беше наложило, а иначе за цена като нова ми се върти нещо между 1000 и 2000 лева по e-per, ама може и да говоря глупости! Поздрави и весели празници!
                Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от crashtest Покажи съобщение


                  Колега, не знам как си успял да я смениш без да лягаш отдолу, но моите поздравления! Ако знаех, че си толкова добър със сигурност щях да те потърся като ми се беше наложило, а иначе за цена като нова ми се върти нещо между 1000 и 2000 лева по e-per, ама може и да говоря глупости! Поздрави и весели празници!
                  по малка е цената. сменя се малко кофти само отгоре но става. развиват се от порядъка на не повече от 10 болта)) отдолу трябва само да полегнеш за ремъка, вече казах.

                  И все пак не забравяй че на мен не ми е професия да ремонтирам коли. но по мойта си ровя))
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    Има разглобяване,сваля се и дясното колело от там се пипа основно,навиране под калникамисля че се сваля и кората там за ангренажният ремък,просто се освобождава,максимално повечко място около помпата,за демонтаж,и монтаж. Поне това гледах докато ми я сменяше майстора.Помпата си я купих 2-ра ръка 120лв.и 70лв.труд +масълцето,сега
                    Citroen C5-ko 2.0hdi black-metal

                    ФИАТ ПУНТО 1.2 96г.на жена ми
                    Алфа 146 1.6 т.с Алфа 156 1.8 т.с. Алфа Ромео 147 1.9 жтд 115--Ехх няма ги..

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alfozo Покажи съобщение
                      Има разглобяване,сваля се и дясното колело от там се пипа основно,навиране под калникамисля че се сваля и кората там за ангренажният ремък,просто се освобождава,максимално повечко място около помпата,за демонтаж,и монтаж. Поне това гледах докато ми я сменяше майстора.Помпата си я купих 2-ра ръка 120лв.и 70лв.труд +масълцето,сега
                      то не че има много място около помпата де)) но като свалиш казанчето и щангата която държи двигателя може да се бърка. кората под калника няма смисъл да се сваля. но кората под двигателя- задължително.
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • #12
                        А приятелю може ли само да ми кайеш от каде взе помпата,май не ги има на много местаи до колкото разбрах за този модел имало 3 чешита помпи-голям шах!

                        Comment

                        Working...
                        X